Palautus- ja hyvityskäytäntö
Palautuspolitiikka
Jos tilauksesi vastaanottamisesta on kulunut 14 päivää tai enemmän, hyvitystä tai vaihtoa ei ole mahdollista saada.
Palautuksen edellytyksenä on, että tuotteen on oltava hyvässä kunnossa ja samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa sekä alkuperäisessä pakkauksessaan.
Tiettyjä tuotteita, kuten pilaantuvia tuotteita (ruoka, kukat, aikakauslehdet), intiimi- tai hygieniatuotteita, vaarallisia tai syttyviä tuotteita, kuten kaasuja ja nesteitä, ei voida palauttaa.
Lisäksi lahjakortit ja tietyt terveys- ja henkilökohtaiset hygieniatuotteet eivät ole palautettavissa.
Palauttaaksesi sinun on toimitettava meille kuitti tai ostokuitti ja toimituspäivämäärä.
Älä palauta ostostasi valmistajalle.
Ota yhteyttä sähköpostitse tehdäksesi palautuksen. Sinun on palautettava tuote omalla kustannuksellasi osoitteeseen, jonka ilmoitamme sinulle sähköpostitse. Vastausaikamme voivat vaihdella.
Kun kyseinen tuote on sähköpostissa ilmoitettuun osoitteeseen, jatkamme rahan palautusta.
Hyvityskäytäntö
Vakuutuksemme on voimassa 14 päivää. Jos tuotteen vastaanottamisesta on kulunut 14 päivää, emme voi palauttaa sinulle rahaa tai tehdä vaihtoa.
Jotta tuote voidaan palauttaa, sen on oltava samassa kunnossa, jotta se voidaan lähettää uudelleen. Tuotteesi on myös oltava alkuperäisessä pakkauksessaan, jotta se voidaan lähettää sinulle antamaamme osoitteeseen.
Saatat joutua lähettämään myös kuvan tuotteesta, jotta voimme todeta, onko tuote vaurioitunut.
Lupaamme käsitellä hyvityksesi heti kun saamme palautuksesi. Palautamme sinulle 14 päivän kuluessa palautetun tuotteen, lähetystodistuksen vastaanottamisesta tai ensimmäisestä palautushalua koskevasta sähköpostiyhteydenotosta. Hyvitys suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytit alkuperäisessä ostoksessa, ellet ole nimenomaisesti sopinut toisin. Huomaa, että hyvitysaika voi vaihdella luottokorttisi myöntäjän mukaan.
Ymmärrämme, että palautusmenettelymme saattavat tuntua liioitelluilta, mutta kokemuksemme on osoittanut, että niitä on tärkeää noudattaa väärinkäytösten välttämiseksi. Teemme parhaamme käsitelläksemme jokaisen palautus- ja palautuspyynnön, mutta meidän on varmistettava, että jokainen pyyntö on perusteltu.
Jos sinulla on viivästyksiä tai ongelmia hyvityksen kanssa, ota yhteyttä luottokorttisi myöntäjään tai lähetä meille sähköpostia.
Voit ottaa yhteyttä pankkiisi. Käsittelyajat eivät ole harvinaisia ennen kuin hyvitys on lähetetty.
Oletko tehnyt kaiken, etkä vieläkään näytä hyvitystä? Tässä tapauksessa lähetä meille sähköpostia yhteyshenkilöön: contact@espritgothique.com
Joskus jotkut sähköpostit päätyvät roskapostiin tai teemme virheen, kun emme vastaa niihin. Jos olet epävarma, lähetä sähköpostia uudelleen.
Tarkistamme, oletko suorittanut toimenpiteet oikein. Jos näin on, tarkistamme tietokannan ja ryhdymme toimenpiteisiin sen mukaisesti.
Tuotteet vaihdetaan vain, jos tuote on vaurioitunut. Jos on, lähetä sähköpostia osoitteeseen contact@espritgothique.com
Palauttaaksesi, lähetä tuotteesi Puolassa sijaitsevaan palautusten käsittelykeskukseemme. Annamme sinulle tarkan osoitteen, kun otat meihin yhteyttä aloittaaksesi palautusprosessin. Huomioithan, että olet vastuussa tuotteen palautuksen toimituskuluista. Näitä maksuja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi. Suosittelemme jäljitettävän kuljetuspalvelun käyttöä tai kuljetusvakuutuksen ostamista. Emme takaa, että saamme palautettua tuotetta.
Palautuksista vastaat toimituskulujen maksamisesta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut lasketaan vastaavasti.